Presă: Fujitsu se întâlnește cu Dell și cu alte firme cu greutate în aprecierea rolului esențial al oamenilor în companie

Presă: Fujitsu se întâlnește cu Dell și cu alte firme cu greutate în aprecierea rolului esențial al oamenilor în companie

Într-un articol recent publicat pe blogul global Fujitsu, compania dedică o atenție deosebită relației dintre tehnologie și oameni, fie ei în calitate de potențiali clienți sau clienți full-time, parteneri sau angajați.

Într-o viziune ce se regăsește în gândirea mai multor companii de vârf în tehnologie, factorul uman este elementul de susținere central pentru structura și succesul unei firme. Deși această imagine pare a fi în contradicție cu viitorul automatizat pe care aceleași firme îl anticipează sau pregătesc, răspunsul care aduce împreună tehnologia, cât și necesitatea unor oameni pregătiți, pasionați și deschiși către comunicarea cu alți oameni poate consta în descoperirea calităților umane ce nu pot fi suplinite de către programe inteligente.

Pe măsură ce companiile avansează în programele de Machine Learning (ML), AI (Inteligență Artificială) și AGI (Inteligență Artificială Generală), atât punctele de performanță, cât și limitările acestor tehnologii ale viitorului se conturează mult mai clar.

Fujitsu pune în prim plan oamenii – puteți afla mai multe în articolul-sursă aici.

No Comments

Post a Comment

Contact