LASTING prezintă două înovații Synology: DiskStation Manager (DSM) și Synology Collaboration Suite

LASTING prezintă două înovații Synology: DiskStation Manager (DSM) și Synology Collaboration Suite

 

DiskStation Manager (DSM)

 

DiskStation Manager (DSM) este un sistem de operare web-based intuitiv, prezent pe toate soluțiile NAS Synology, conceput pentru a vă ajuta să gestionați bunurile digitale de acasă sau de la birou.

 

Partajarea fișierelor

Accesați fișierele cu ușurință de pe calculator sau telefonul mobil.

Sincronizarea fișierelor

Sincronizați  în siguranță fișierele între mai multe calculatoare, servere sau cloud-uri publice.

Backup-ul datelor

Protejați datele personale de pe calculatoare și datele companiei de pe VMware, Windows endpoints și de pe aplicațiile SaaS.

Protecție NAS

Protejați datele de pe NAS împotriva defectelor hardware, dezastrelor naturale și a ștergerilor accidentale.

 

Videoclip de prezentare DSM 6.2.2 | Synology

 

 

DSM 6.2 – O migrare mai omogenă și rapidă

Migration Assistant va permite să migrați datele, pachetele, și configurările de sistem de la un server la altul în timp ce păstrați disponibilitatea serviciilor de pe primul server și sincronizați în timp real schimbările pe serverul target. Astfel puteți evita restart-urile care nu sunt necesare și maximizați disponibilitatea serviciilor …în timpul migrării.

 

Synology Collaboration Suite

O soluție de colaborare pentru toată lumea

 

Synology Collaboration Suite, este o soluție de productivitate și management de fișiere care vă menține datele în siguranță și vă ajută să preveniți scurgerile de informații – include suport HTTPS, firewall integrat și mecanisme multiple de auto-blocare a încercărilor de atac asupra contului sau IP-ului. Acesta are integrate următoarele pachete: Synology Drive, Synology Office, Synology MailPlus, Synology Chat

 

  • Synology Drive este dedicat sincronizării datelor și backup-ului prin intermediul portalului web și al aplicațiilor desktop care rulează pe Windows®, macOS®, și Linux®. Tehnologia Intelliversioning salvează versiunile vechi utilizând un spațiu de stocare minim și suportă restaurarea datelor la cerere. 

 

  • Synology Office include Documente, Spreadsheet-uri, și Slide-uri. Mediul său online de editare poate fi utilizat de mai mulți utilizatori simultan, care pot edita, comenta și împărtăși date în același timp -nu necesită plata unei licențe suplimentare.

 

  • Synology MailPlus este un server de email de încredere, accesibil printr-un client intuitiv web-based, care îi ajută pe utilizatori să-și gestioneze emailurile, crescând productivitatea. MailPlus suportă implementarea în clustere High Availability.

 

  • Synology Chat facilitează conversații instant pe chat, optimizează comunicarea echipelor și include caracteristici importante precum criptarea mesajelor, redirecționarea mesajelor, pinning, remindere, și opțiuni de programare.

Vă stăm aproape

Pentru mai multe detalii despre Synology, nu ezitați să ne contactați la synology@lasting.ro

 

Contactează-ne

No Comments

Post a Comment

Contact