LASTING System & EATON: Ce trebuie să facem pentru a ne asigura că UPS-ul nostru funcționează în parametri?

LASTING System & EATON: Ce trebuie să facem pentru a ne asigura că UPS-ul nostru funcționează în parametri?

 

10 recomandări de la tehnicienii LASTING și EATON

Ne asigurăm că bateriile sunt în stare bună

 

1. Vechimea bateriei

Bateriile de UPS au o durată de viață de 2-5 ani, astfel că dacă bateria verificată a depășit deja 4 ani, puteți începe să planificați schimbarea ei.

2. Faceți un test automat al bateriei

Majoritatea UPS-urilor de rețea au în meniu capacitatea de a rula o verificare rapidă automată.

3. Verificați sub carcasă

Scoateți cadrul frontal și asigurați-vă că nu există semne de umflare sau deteriorare a bateriei.

4. Luați în considerare o vizită de mentenanță preventivă 

Pentru clienții cu UPS-uri mari, centralizate, este recomandat ca un electrician sau un tehnician autorizat de fabrică să testeze individual fiecare baterie, pentru a putea garanta funcționalitatea întregului sistem.

 

LASTING are 2 ingineri certificați EATON (Bogdan Pînzaru și Romulus Popa) care pot efectua servicii de mentenanță preventivă și care sunt doar la un tichet distanță.

 

Efectuați o curățenie generală

 

Înghesuiala, praful și dezordinea generală pot provoca probleme nedorite și reduc fiabilitatea
sistemului. Asigurați-vă că:

 

5. Verificați circulația aerului

Asigurați-vă că circulația aerului nu este blocată de nimic în mediul echipamentelor IT, deoarece încălzirea este primul factor care reduce durata de viață a unei baterii.  Ar trebui să aveți curenți de aer care să asigure menținerea UPS-ului la temperatura camerei (25°C optim).

 

6. Înlăturați praful

Murdăria sedimentată poate defecta ventilatoarele și poate provoca deteriorarea plăcii electronice. O simplă ștergere a rafului este de multe ori tot ce aveți nevoie. Dacă aveți un
UPS centralizat, poate este necesar să înlocuiți sau curățați filtrul de aer.

Verificați comunicațiile UPS-ului.

Comunicațiile configurate corect vă asigură că managerii IT pot răspunde la alerte și pot lua măsurile de corecție.

 

7. Trimiteți un email de test

Dacă UPS-ul este echipat cu interfață SNMP / Web ( Network Interface Card / NIC), trimiteți un email de test. Uneori schimbarea serverelor de email sau a domeniilor poate face ca setările să nu mai fie de actualitate.

8. Verificați software-ul

Asigurați-vă că atât UPS-ul și NIC-ul rulează cele mai recente versiuni de software.

 

Păstrați la zi informațiile despre service

Nimic nu poate fi mai frustrant decât să observi că UPS-ul nu mai este în garanție chiar atunci când se strică.

 

9. Verificați contractul de service

Revizuiți acoperirea și păstrați toate informațiile din contract într-un singur loc, accesibil.

10. Înregistrați produsul

Dacă nu aveți un contract de service, asigurați-vă că UPS-ul este înregistrat la producător. Acest lucru vă asigură că veți fi informat referitor la update-uri și că producătorul poate răspunde dacă apar probleme.

 

Toate aceste recomandări vă pot asigura că UPS-ul este de încredere, că echipamentele critice și datele dumneavoastră sunt protejate.

 

Vă stăm aproape

Echipa de service a LASTING vă stă la dispoziție ca de obicei, cu servicii de punere în funcțiune, mentenanță preventivă și asistență tehnică pentru produsele Eaton la adresa: service.eaton@lasting.ro

 

Pentru alegerea celui mai potrivit UPS pentru nevoile dumneavoastră, răspundem prompt la eaton@lasting.ro. În cazuri mai deosebite putem discuta împreună cu echipa Eaton România astfel încât să identificăm cele mai bune soluții.

 

Contactează-ne

No Comments

Post a Comment

Contact