Polycom şi Plantronics anunță că vor fi prezente pe piață sub denumirea Poly, începând cu martie 2019

Polycom şi Plantronics anunță că vor fi prezente pe piață sub denumirea Poly, începând cu martie 2019

Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință un nou concept sub care veți regăsi de acum înainte pe piață furnizorul nostru Polycom-Plantronics: Poly!

La un an după anunțul oficial al achiziționării Polycom de către Plantronics, debutul evenimentului Enterprise Connect 2019 a oferit ocazia ca Plantronics și Polycom să îşi lanseze public noua identitate de brand, respectiv Poly.

Fuziunea celor două mărci se regăsește acum sub motto-ul „Poly – The power of many” (Poly – Puterea celor mulți).

Alături de o nouă denumire, un nou logo şi alte elemente de branding, Poly aduce o serie de noi zone de inovație pe care se vor desfășura eforturile companiei de a oferi cele mai bune soluții de comunicare și colaborare în mediul de afaceri.

Produsele Poly își propun să fie atât de bune încât calitatea comunicării în timpul conferințelor pe care ele le facilitează să fie unica lor semnătură. Fără dificultăți de setare, fără probleme de funcționare, atât de performante încât utilizatorii se concentrează exclusiv pe temele discutate, în timp ce soluțiile Poly se retrag discret în fundalul videoconferințelor moderne pe care le capacitează – aceasta este ceea ce își propune noul concept să livreze.

(Sursa)

Zonele de acțiune anunțate odată cu lansarea noului brand și concept Poly

  1. Transformarea spațiilor de lucru în zone intuitive, potrivite și funcționale pentru toți:

Biroul modern tip open office a adus o latură de distragere a atenției și de zgomot nedorit în zonele de desfășurare a activității, ceea ce a determinat scăderea productivității și a satisfacției angajaților. Poly oferă acum soluții care să rezolve problemele sonore de fundal din spațiile de lucru deschise, plus tehnologii care fac ca spațiile mici de discuții („huddle rooms”) să fie la fel de eficiente precum tradiționalele săli de ședințe.

  1. Încurajarea colaborării dintre oameni, cu respectarea stilului fiecăruia:

Oamenii folosesc acum trei sau mai multe soluții de colaborare într-o anumită zi și au nevoie de puncte finale de lucru compatibile cu aceste soluții variate. Poly vine cu o gamă largă de soluții pentru a răspunde acestei nevoi în creștere.

  1. Proiectarea unor soluții în mod prioritar mobile („mobile first”), destinate forței de muncă moderne:

Fie că utilizează un smartphone personal pe post de telefon de afaceri, sau că parcurg o zi standard de lucru, în care împletesc zona privată cu cea de afaceri, angajații au nevoie de capabilități de voce și video care îi însoțesc oriunde s-ar afla. Recent anunțata soluție Poly, Elara 60, recunoaște această situație drept noua normalitate și se potrivește perfect cu setul premiat de caști mobile Poly, pentru a oferi angajaților instrumente de înaltă calitate cu care pot fi productivi de oriunde s-ar afla.

  1. Promovarea serviciilor cloud, care îi pot ajuta pe profesioniștii IT și pe utilizatori să beneficieze încă și mai mult de dispozitivele lor:

Pe măsură ce macro-trendul de abilitare a utilizatorilor finali continuă, profesioniștii IT au de răspuns unor provocări în creștere  de a şti ce dispozitive sunt folosite pentru lucru, și unde. Poly se concentrează pe soluții ușor de utilizat și ușor de gestionat.

Vă invităm să aflați mai multe detalii din articolul pe această temă aparținând dlui Joe Burton, președinte și CEO Poly, aici.

Image credits:UCToday, Polycom

 

No Comments

Post a Comment

Contact