Portalul B2B LASTING – Easy to do business

Portalul B2B LASTING – Easy to do business

#TogetherWeCanDoMore

 

EASY TO SEARCH

 

Căutare simplă & intuitivă în toate produsele disponibile în Portalul B2B LASTING.

 
Portalul B2B LASTING a fost gândit pentru a simplifica și a aduce eficiență în toate aspectele ce țin de interacțiunea cu partenerii noștri de business.

Funcția de căutare este una dintre zonele cheie – astfel, în Portalul LASTING este extrem de simplu să localizezi un produs, un producător sau o anumită caracteristică a echipamentului căutat. Nevoi extrem de specifice? Suntem pregătiți: puteți aplica și folosi filtre specifice de căutare, puteți sorta și aranja în pagină așa cum doriți produsele vizualizate.

Am înțeles că eficientizând funcția de căutare, vă ajutăm să economisiți timp & să găsiți rapid tot ce aveți nevoie!

 

EASY TO ORDER

 

Plasare rapidă a comenzilor pentru toate produsele disponibile în Portalul B2B LASTING.

 
În coșul de cumpărături din Portalul B2B LASTING puteți include toate produsele dorite și de asemenea puteți nota anumite mențiuni speciale referitoare la acestea sau la livrarea lor.

Indiferent de dimensiunea comenzii și a diversității produselor selectate (vendori sau tipuri de produse) sau a numărului de bucăți introduse pentru fiecare produs, portalul va genera automat comanda dumneavoastră, chiar și atunci când produsele respective nu sunt pe stoc.
În coșul de cumpărături se vor aplica automat discounturile de care beneficiați ca și partener.

Ne dorim să ajutăm partenerii simplificând procesul de comandă, astfel încât aceștia să economisească timp și să se poată concentra pe proiectele unde aportul lor este mai valoros!

 

EASY TO TRACK 

 

Accesare facilă a documentelor asociate comenzilor tale din Portalul B2B LASTING.

 
În secțiunea Istoric Comenzi din Portalul B2B Lasting puteți accesa comenzile plasate, împreună cu toate documentele asociate acestor comenzi.

Portalul vă afișează într-o interfață prietenoasă informațiile cheie despre comenzi și statusul acestora. Cu doar câteva clickuri puteți accesa detaliile complete ale acestor comenzi, puteți vizualiza și exporta documentele de comandă, precum și numerele seriale alocate produselor.

Am reușit să înglobăm în portal un număr mare de instrumente de gestiune a activității de cumpărare a partenerilor noștri, pentru ca ei să acceseze cât mai multe informații utile într-un singur loc, fără a fi nevoie de programe suplimentare sau șiruri lungi de comunicări.

 
 

Monitorizare permanentă a documentelor de livrare asociate comenzilor tale din Portalul B2B LASTING.

 
În secțiunea Istoric Comenzi din Portalul B2B Lasting puteți accesa comenzile plasate de către compania dumneavoastră împreună cu toate documentele asociate acestor comenzi.

Urmărirea livrării comenzilor dumneavoastră se poate face direct din portal, secțiunea Istoric Comenzi având opțiuni speciale dedicate întregii proceduri de expediere – transport – livrare. Puteți verifica informațiile complete despre termenele de livrare pentru fiecare produs comandat, precum și AWB-ul asociat livrării.

Când am creat portalul una din țintele noastre a fost să includem într-o interfață intuitivă toți pașii din procesul de comandă, tocmai pentru a întâmpina nevoia utilizatorilor de a urmări tot fluxul de informații și documente într-un singur loc.

 

EASY TO CREATE OFFERS

 

Redactare facilă a documentelor de ofertă pentru clienții tăi direct în Portalul B2B LASTING.

 
Imediat după ce ați identificat în Portalul B2B Lasting o listă de produse de interes, puteți redacta direct în portal o Ofertă de vânzare plăcută vizual care include câmpurile standard precum titlul și numărul cererii pentru trasabilitate ulterioară, datele și logo-ul companiei dvs., dar și un câmp în care puteți compune un mesaj personalizat pentru client. 

Pe lângă acestea avem și o serie de funcții inedite: aveți opțiunea să însoțiți produsele de imagini, puteți nota marginea dorită iar portalul va calcula instant noile prețuri în funcție de aceasta, puteți alege moneda și chiar și seta cursul valutar. În încheiere există un câmp special pentru mențiuni suplimentare și variantele de export a ofertei – PDF sau Excel. Oferta va rămâne salvată în secțiunea Istoric Oferte, unde o puteți accesa și edita ulterior.

Această secțiune din portal a fost concepută cu gândul la nevoile dvs., având un design foarte ordonat de tip template, cu majoritatea câmpurilor editabile, pentru ca redactarea să fie cât mai facilă pentru dvs iar Oferta de vânzare rezultată cât mai atractivă pentru client.

 

EASY TO MANAGE 

 

Administrare eficientă a contului companiei tale din Portalul B2B LASTING

 
Gestionarea informațiilor care compun un cont de companie în Portalul B2B LASTING se face în mod eficient pentru a necesita cât mai puțin din timpul unui manager ocupat. În secțiunea Administrare cont pot fi găsite cu ușurință toate informațiile despre administratorul contului și compania sa – completate automat de către sistemul nostru – incluzând adresa de facturare, termenii și condițiile din contract și una sau mai multe adrese de livrare. Tot aici pot fi adăugați și alți utilizatori din partea companiei, care la rândul lor vor putea să își editeze profilul.  

Deși o considerăm esențială, ne-am dorit ca secțiunea de administrare a contului să presupună un efort minim, pentru ca utilizatorii să realizeze în viteză și cât mai intuitiv setările necesare pentru a putea plasa nestingheriți primele comenzi în portal.

 

Transparență totală pentru datele tale financiare în Portalul B2B LASTING

Gestionarea informațiilor financiare asociate unui cont de companie în Portalul B2B LASTING se face accesând o unică opțiune din meniul utilizatorului. Fie că vorbim de istoricul facturilor deja plătite, sau de facturi restante sau cu scadența depășită, toate sunt disponibile în mod transparent pentru utilizatorii contului și pot fi descărcate în format PDF, din secțiunea Date financiare

În aceeași secțiune veți afla și informații despre Limita de credit, fiindu-vă afișat și un grafic cu gradul de utilizare al creditului. O altă secțiune este cea de Discounturi, unde sunt listate toate reducerile aplicabile companiei dvs., pentru fiecare brand din portofoliul LASTING, dar și în detaliu pentru anumite grupări de produse. 

Beneficiați astfel în mod automat în Portalul B2B LASTING, de prețul dumneavoastră special care este aplicat, fără alte intervenții necesare, în coșul de cumpărături și apoi, desigur, în factură. 

 

EASY TO STAY INFORMED 

 

Datorită automatizării din Portalul B2B LASTING toate notificările sunt la un email distanță!

 
Trasabilitatea acțiunilor din Portalul B2B LASTING poate fi urmărită atât în portal cât și pe email. Portalul va trimite automat un email referitor la statusul fiecărei acțiuni atât către partener cât și către echipa LASTING. Astfel răspunsul nostru va fi rapid, sincronizat cu acțiunile clienților.

Punem mare preț pe timpul dumneavoastră și ținem cont de rolul pe care îl aveți în companie. Chiar dacă acțiunile noi sunt vizibile în portal pentru toți utilizatorii dintr-o companie, notificările ajung doar în inbox-ul persoanei interesate – emailurile referitoare la comenzi, rețineri de marfă și cereri de cotare sunt trimise către persoana care le-a efectuat, informațiile despre facturi ajung direct la departamentul financiar, iar AWB-urile au destinația departamentului de logistică. 

Automatizarea notificărilor este un real succes deoarece scutește partenerii de verificarea continuă a stării documentelor din portal și minimizează timpul de răspuns al echipei LASTING. 

 

EASY TO DO BUSINESS  

 

Portalul B2B LASTING vă oferă ușurință în gestionarea business-ului dar și plăcerea unei colaborări fructuoase cu LASTING. 

Fie că vorbim de căutarea unor produse de interes, de plasarea rapidă a unei comenzi sau de accesarea documentelor financiare și a celor de livrare fără eforturi, totul se realizează într-un singur loc, fără a fi nevoie de intervenții suplimentare pe alte canale de  comunicare. Negocierea poate avea loc direct în portal, prin intermediul unor cereri de cotare, care ușurează trasabilitatea și vă pun la dispoziție oferte personalizate. Puteți genera chiar și oferte atractive pentru clienți, tot prin intermediul Portalului B2B LASTING.

În plus, portalul vă afișează transparent datele companiei în zona de Administrare a contului, având inclusiv secțiuni de Date financiare și Discounturi, disponibile 24/7. Menținem legătura cu utilizatorii prin notificări individuale și contăm pe feedbackul partenerilor noștri pentru a adăuga caracteristici noi, în funcție de interesul acestora.

Portalul B2B LASTING este conceput să faciliteze accesul la o diversitate de informații și să ușureze colaborarea cu LASTING, crescând eficiența unor acțiuni de rutină sau consumatoare de timp. 

 

Vă recomandăm să urmăriți secțiunea de tutoriale și resurse pentru mai multe informații.

No Comments

Post a Comment

Contact