Programului Naţional de digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii, finanţat în cadrul POC 2014-2020

Programului Naţional de digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii, finanţat în cadrul POC 2014-2020

 

Soluţiile IT&C finanţabile prin acest program, disponibile prin LASTING Group:

 

Serviciile oferite de LASTING System au în vedere proiecte hardware care răspund unor cerințe complexe, incluzând servere performante, sisteme de stocare de ultimă generație sau centre de date digitale, dar și soluții de securitate, rețelistică și dispozitive PC.

Acestor servicii le adăugăm o gamă de soluții software de business oferite de SPHINX IT, dimensionate și implementate special în funcție de nevoile clientului.

Acolo unde este nevoie, putem implementa și soluții de monitorizare a calității aerului dezvoltate de către LASTING Software.

 

  • Servere de ultimă generație care accelerează inovația și vă asigură eficiența și agilitatea de care aveți nevoie în operațiunile zilnice

 

 

  • Echipamente performante de stocare a datelor  care vă simplifică arhivarea și managementul datelor, păstrând în siguranță fișierele companiei

 

 

  • Elemente de reţea care conectează întregul ecosistem, oferind o structură solidă și rapidă pentru schimbul de informație

 

 

  • Securitate la cel mai înalt nivel prin soluții de ultimă oră care vă protejează împotriva atacurilor cibernetice de orice fel; însoțite de echipamente care folosesc cele mai noi tehnologii de pe piață.

 

 

  • Supraveghere video cu echipamente de top, care pe lângă camere de luat vederi includ și camere termale, camere portabile, camere care numără persoanele din incintă, camere destinate unor aplicații specifice sau monitoare speciale pentru supravegherea ecosistemului

 

 

  • Echipamente de Power backup (UPS) care oferă certitudinea unor surse neîntrerupte de energie asigurând continuitatea activităților.

 

 

  • Soluții ERP complete (SAP, SAP Business One) care să susțină managementul companiei dvs. dar și automatizarea unor operațiuni cheie, de la cele financiare la managementul relațiilor cu clienții (CRM), procesele de vânzări și achiziții, gestiunea stocurilor, procesele de producție (inclusiv funcționalități MRP)
  • Managementul contractelor permite gestionarea și arhivarea contractelor organizației într-un mod distribuit. 
  • InfoChiosc HR – facilitează interacțiunea eficientă, direct din spațiul de producție, cu departementul de  HR al firmei pentru operații uzuale, crescând gradul de satisfacție al angajaților și încărcarea operațională a  departamentului de HR.
  • Portal e- commerce – Un portal B2B simplifică operațiunile comerciale, automatizând procese cheie atât pentru afacerea dvs. cât și pentru clienți. Fie că vorbim de căutarea unor produse de interes, de plasarea rapidă a unei comenzi, de trimiterea unei cereri de cotare sau de accesarea documentelor financiare și a celor de livrare fără eforturi, totul se realizează într-un singur loc într-un mod transparent și ușor de administrat.
  • RPA (Robotic Process Automation)  –  Soluțiile tip RPA  pot eficientiza activitățile companiei, oferind rapiditate în efectuarea unor procese de business repetitive precum generare & emitere de documente tipizate, introducere de facturi, completare de chestionare, menținere la zi a informațiilor despre clienți, etc.

 

 

  • Sisteme Desktop performante, orientate către un volum mare de sarcini și productivitate și laptopuri sau tablete ultra-moderne care asigură mobilitatea utilizatorului fără a sacrifica performanța.

 

 

  • Control acces și pontaj atât prin echipamente dedicate cât și prin software specializat (telefonie, acces biometric, alerte)

 

 

  • Monitorizarea calității aerului printr-o soluție specializată care  măsoară calitatea aerului, oferind informații utile și ușor de înțeles, precum și sugestii personalizate și practice. Airify este un produs complex cu componente  de hardware, software și mobilitate care ajută la monitorizarea calității aerului în interior și exterior.

 

 

Câteva modele de aplicabilitate:

Echipa LASTING și-a propus să își susțină partenerii reselleri care au clienți finali pentru care aceste apeluri de proiecte sunt de intres & alături de care pot concepe proiecte în zonele eligibile. Vă oferim consultanţă gratuită pentru dimensionarea corectă a investiţiei, respectând de asemenea cerinţele impuse de programele de finanţare.

 

Vezi infograficul despre Programul National de Digitalizare

 

Contacteaza-ne pentru mai multe detalii!
+40 256 201 278
distributie@lasting.ro

 

Contactează-ne

 

 

No Comments

Post a Comment

Contact